torsdag 2 oktober 2008

Träningsvärk...

Behöver jag säga nåt mer? Usch...är helt slut i kroppen och knoppen med känns det som även om den inte riktigt fått jobba alls det sista. Somnade tom om när Bond gick till jobbet i morse, det händer typ 3 ggr per år att jag kan!

Får ha en lat dag hemma sittandes vid datorn och klura på finurliga formuleringar för att kontakta de namn jag fått på företag som jag VERKLIGEN vill jobba på och med. Det gäller ju att sticka ut...hur nu det ska gå till...som sagt, kluriklur!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till med klurandet!

Mia sa...

Tackar, går sådär, är seg som tuggummi och det är roligare att surfa runt och titta på löparklubbar i london och fundera på om jag ska ge mig ut eller inte...dock ligger jag fortfarande på rygg i sängen med datorn på magen!