fredag 3 oktober 2008

Att njuta av dagen

Igår gick jag och la mig med ont i magen. Det hade jag ganska ofta forr, har insett att jag inte ar särskilt stresstålig utan har jag saker som hänger över mig, som jag borde ha gjort så får jag dåligt samvete och har svårt att somna på kvällen. Har nu varit i London ett tag och har en lista på företag som jag vill kontakta för att se om de kanske kan vilja anställa mig. Det är verkligen kalas för jag har fått en del namn genom kontakter, MEN har som sagt inte riktigt fått tummen ur. Igår när Mr Bond kom hem (kl 03.00 från JOBBET) så sa jag att jag hade svårt att njuta av dagen. Han sa då att han har inga problem med att jag är ledig ett tag men på ett villkor att jag njuter av dagarna och inte har dåligt samvete för då är ju liksom ledigheten bortkastad. Och det har han ju väldigt rätt i! Så nu ska jag förena de två sakerna. Ska gå till JobbCentrePlus (typ arbetsförmedlingen för att få A-kassa) och sedan vidare till Borough Market som skall vara en grym matmarknad. Ska köpa en massa goda frukter! Sen ska jag möta upp med min kompis från Svedala någonstans i stan och gotta till det på en pub! Måste ju belöna mig med nåt när jag varit så duktig och utmanat mitt pannben flera gånger denna veckan! Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: