lördag 25 oktober 2008

Rullskidor i Richmond Park

Tag i 25 min, buss i 10 min, gang i 15 min (7 min at ena hallet och resten tillbaka for vi hoppade av pa fel hallplats saklart) och sen var vi i parken. Det ska tillaggas att detta gjorde vi i tights (japp, aven Mr Bond), stavar i handen och hjalm i andra.

Parken var faktiskt helt perfekt for oss. Vi hade hort att den skulle vara bra pa kvallarna da de stanger for trafik men grusgangen jamte var faktiskt battre an sjalva asfalten. Den var riktigt hart packad och terrangen var lagom kuperad. Vi akte i ca 1h och da var vi helt fardiga. Det basta ar att vi har massor av park kvar att utforska de kommande helgerna. Vi gladde ocksa manga andra motionarer och familjer nar vi gled fram.

Pa vag tillbaka till taget blev det en burgare pa Gourmet Kitchen Burger, Yumi yumi sager jag bara! Nu ar det full fart ivag och byta klader till Mr Bond (nej, de passade inte men blev dock godkanda) och sen ska jag hoppa i party stassen och fixa har och fejan...ska bli kul. Hade dock garna hunnit med en liten powernap men men... far ju en extra timme i morgon som bonus istallet!

Inga kommentarer: