måndag 13 oktober 2008

Morgonspinning

Upp och ivag pa morgonspinning. Detta passet har jag och norska Trine haft som varan start pa veckan. Har varit ett ok pass men inte nagot speciellt. Idag hade vi en vikarie, Sascha. Hon hade ett grymt bra pass. Korde intervaller vilket jag inte haft pa ett spinningpass tidigare. Gillade det skarpt. Detta trots dodlig traningsvark i laren fran premiaren pa deras nya crosstrainer i fredags! Tycker battre om pass dar det ar full fart, inte dar de bara kor tungt och backar. Nu sitter jag med en tallrik grot och vindruvor. Till groten fick jag rekommenderat en notmjolk eller vad man kan kalla den. Alltsa en mjolk som inte ar av mejeriprodukt utan av notter. Den smakar hasselnot, verligen supergod.

Kanner mig pigg och frasch och ska nu satta full fart med jobbsokandet sa att jag far lov att ga pa pass vid lunch och sen till parken....far se hur det gar med det.

Inga kommentarer: