fredag 10 oktober 2008

Mode pa gymmet

Oj oj oj, alltsa att killarna har linnen och de flesta tror att bomull ar ett funktionsmaterial, det hade jag egentligen raknat ut innan men man blir anda lite forvanad dock ar det nastan det som ar det mest normala jag ser da jag besoker gymmet.

Det som jag anser viktigast for ett traningspass ar givetvis sportbhn och nu har ju jag inte sarskilt mycket att stoppa i den men ANDA! Detta tycker brittiskorna (japp, nu drar vi dem alla over en kam) ar helt overflodigt. Om de nu har pa sig nagot under sin bomullst-shirt sa ar det en vanlig bh eller nagon konstig slapp sak for tjejerna som inte heller har nagot att stoppa i en sportbh har plotsligt nagot som far runt som tva sma bollar pa framsidan av kroppen! AJ, det maste gora ont! Ni kan nog sjalva forestalla er dem som har mer att fylla ut med! Det finns dock en liten utbrytar grupp bland dessa bleka damer, de som ENBART har sportbh pa sig. Ja och sa korta sma cykelbyxor till och jag kan ju tillagga att inte alla borde kanske ha de storlekarna som de har valt, eller de kanske passade en gang i tiden, eller sa ar de optimistiska och vantar pa att de ska passa IN i kladerna. Fast outfiten idag tog nog priset. Tranade biceps med stang och nar jag grumaserar in i spegeln ser jag en ung och sot tjej komma gaende i en SPARKDRAKT!! Kan ni fatta?? En morkbla kreation som sitter fran anklarna (hon hade sockar utanpa) upp over hela benen och slutar som ett linne. Gjorde allt for att inte stirra! Ifs var hon skitsnygg i kroppen men ANDA! Onskar att jag haft en inbyggd kamera med mig! Hade lite svart att gora de sista repsen...

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

men my god!!!!!!! varför har de inte träningsbh???? borde ingen typ omvända dem och sälja in dem och bli jävligt rik på det????

sparkdräkt. no comments.

muahahahahaha

Mia sa...

De finns overallt men antar att det finns nagon slags mental sparr som sager att de inte behover det eller nat...sa man borde jobba pa den mentalasparren och bli rik :-)