fredag 24 oktober 2008

Tjejdag pa stan

Var och tranade i morse och det gick faktiskt over forvantan. Kande av i ena baksidan pa laret efter Pilatesen igar (bara det sager ju vilken dalig traningsvecka det blivit), sa jag tog det lite lungt i borjan. Fick iaf skrapat ihop 53 min pa lopband och crosstrainern. Den nya som jag namnt tidigare ar helt grym! I love it! Kan variera stegen precis som jag vill och nar jag haller pa sa riktigt ser jag forsta backen i Oxberg pa Tjejvasan framfor mig, upp upp upp ska jag och fort ska det ga! Langtar dit!

Traffade T (min norska nya kompis) vid lunch och sa tog vi en svang pa stan. Hon skulle hitta en svart topp till fest pa lordag och jag ett par jeans till Mr Bond att ha pa sig pa lordag. Tog med ett par av hans for att mata. Ts pojkvan hade kopt ett par pa Zara sa vi gick dit. Oj, vad vi shoppade loss, T hittade top med en gang och jag en HEL outfit till Mr Bond. Supersnygga jeans, en skjorta, ett par skor och da var jag ju bara tvungen att hitta ett skarp till och pa vag till kassan lag en troja som bara skrek efter mig, sa ja, den fick det bli ocksa. Nar jag berattade for Mr Bond vad jag gjort sa blev han forst inte sa glad (och NEJ jag ar inte shopping-galen....bara galen hihi). Men nar jag sa att han skulle vara tacksam sa veknade han lite, hoppas bara att han gillar det och viktigast av allt, att det passar. Far val springa dit i morgonbitti annars. (Har har vi ytterliggare ett bra argument for att flytta lite langre ut, inte sa manga affarer for mig att bli galen i!

Haft en MYCKET trevlig dag!! Och nu sa skiner tom solen. Far bara hoppas pa att Mr Bond slutar hyfsat tidigt sa att vi kan gora nat. Jag hoppas kunna aka ut till en snowboard och skid massa.

Inga kommentarer: