tisdag 14 oktober 2008

MYCKET ont i halsen - Sanglage

Det ar verkligen inte roligt. Forhoppningsvis verkar det vara en snabb bacil. Mr Bond hade en slang av det i forra veckan och roomisarna ocksa. Tycker dock lite synd om Mr Bond for nar baceluskerna ivaderar honom sa ar han bara fjompig tycker jag (och han gnaller inte alls utan brukar bara konstatera det). Sen nar jag far en slang av det, ojojoj, jag ar verkligen doende. Och det menar jag, faktiskt, pa hedersord.... Insag ocksa att jag har varit ledig sedan juni och inte en dag, faktiskt det ar helt sant, har jag tillbringat i sangen gorandes ingenting. Sa det har jag bestamt mig for idag. Jag ska slappa med en kul (om an ganska fordummande bok) i sangen HELA dagen. En liten tur till posten och kemtvatten blir det dock i eftermiddag. (Herregud, hur mycket hemmafru later inte detta....???)

Inga kommentarer: