fredag 17 oktober 2008

"The Complete guide to Endurance training"

Saklart att jag inte kunde ga en hel dag pa stan utan att kopa nagonting. Det blev en bok om hur man bast bygger upp sin traning kring sporter sasom triathlon, kayaking, marathon etc. Har inte kommit sa langt annu men jag gillar den verkligen. Den ar enkel att hanga med i och pedagogisk. Jag kommer med hjalp av boken kunna sy ihop ett traningsschema sa att jag ar redo nar det ar dags for Vasaloppet. Visst en personlig coach hade varit nice men det har jag provat och det blev en kolosal besvikelse, visst vill jag garna prova igen men det kostar ju en massa massa pengar som en arbetslos stackare som mig inte har just nu (oj vad deprimerande det lat...). Igar at jag lunch med en kille som kande en kille som var ansvarig for tavlingarna under OS i London 2012, han skulle hora med dem om de behover rekrytera! Tank det hade varit som en drom att fa jobba med det, men ska inte borja hoppas allt for mycket... Nu ska jag krypa ner och fortsatta lasa min bok. Sen blir det till att oppna ett litet excelsheet och knappa in hur mitt liv ska se ut framover. Kanner mig som ett litet barn pa julafton!

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

Låter som en väldigt inspirerande bok! Perfekt att läsa när man är sjuk. Planera hårt! Och krya på dig!

Mia sa...

Tack! Jobbar pa ett traningsschema...men det blir nog tyvarr inte start pa mandag, typiskt