tisdag 7 oktober 2008

Kanelbullar, Bregott och FILMJOLK

japp, jag gick till svenskhoppen och handlade. Tryckte i mig, eller jag tryckte inte direkt, jag bet, njot och svalde och sedan slickade jag av kanelen pa fingrarna, mumsfillibaba.....tre sytcken blev det och jag var snall nog att lamna en till Mr Bond.

Mackor med Bregott och prastost det ni!!

Snusklubba, salt bomb och lakrisal.....

Som sagt, en liten orgie har jag haft har hemma!

Korsbaret pa toppen var jackan jag kopte till Mr Bond (han tyckte det var valdigt kallt i natt nar han kom hem), far bara se om han tycker likadant. Ja, och det beror ju pa om han kommer hemmat eller inte. Tycker riktigt synd om honom nu faktiskt.

1 kommentar:

Magda Gad sa...

haha det där känner jag igen. bodde på azorerna förut och då bad jag en kompis skicka gott & blandat och ahlgrens bilar med posten... och jag är inte ens nån godisgris!!!