torsdag 23 oktober 2008

Bad Girl!!

Ar man arbetslos och pank sa ska man INTE ga och shoppa. For att undvika det borde man INTE ga pa stan men kan man inte trana sa vad ska jag da gora??!!

Bytte ett par skor som jag kopte for langesedan som jag bara inte kan ga i aven om de ar to die for (Svarta pumps i lack med en smal rem som gar snett over foten). Blev ett par bruna pumps istallet med ett spanne ovanpa. Dessa ar lite mer "vardagliga" trots ganska hog klack. Dock kan jag ga i dem vilket ar ganska bra (kanske tom dansa i dem!!). Tankte att de skulle ga fint ihop med mina sta-jeans...och sta-jeans och sitt-skor funkar inte bra, I know!!

De sista veckorna har jag aven kopt en kofta (det fick jag for att jag fryser sa mycket) och ett skarp (som Mr Bond tyckte var superfint sa det var ocksa ok....hmm tror tom att han faktiskt betalade for det, eller egentligen inte for jag lanade pengar for jag hade inga kontanter pa mig...). Bada ser ni pa bilden. Skarpet ar jag helt kar i. Kopte det pa Greenwich Market av en dam dar. Fick bestalla det for de hade inte i min storlek och inte i krokodil som jag ville ha. Funderar pa att kanske bestalla ett i brunt matt lader ocksa kanske.....javisst ja, det var ju det dar med jobb....och pengar....och....och.....och....suck.... Finns trisslotter i England?

Titta haret har blivit ganska ljust igen (varfor fick jag for mig att det skulle vara snyggt att ha haret "naturligt" och inte blonderat??? Har tom fatt tillbaka lite lockar...en stund iaf.


Inga kommentarer: