måndag 20 oktober 2008

Ny "bastis" och KESELLA - Lyckodag

Alltsa jag har traffat en ny "bastis" i London tror jag. Det ar den norska tjejen fran gymmet. Vi tog en promenad ikvall till Tesco (matbutiken) och snackade och bestamde dejt pa fredag. Hon kanner inte sa manga har heller sa det ar perfekt! Hon ar verkligen super trevlig sa det ar hur kul som helst. Pa Facebook markte jag att hon ar 8 ar yngre an mig, hoppsan. Fast det spelar ju ingen roll (jag ar aldersnojig och jag vet inte varfor, har ju vanner som ar 50 ar!) for min del, far se om hon uppfattar mig som en gammal tant hehe...det hade nog jag gjort om jag var 22 ar =). Fast jag har ju barnasinnet kvar! Det ar otroligt vad vanner betyder for en. Har ju roomisarna men har saknat att inte kunna ringa nagon och fraga om fika eller bio tex. Aven om jag kanske inte ringde sa ofta nar jag bodde hemma i Gotet sa har man iaf vetskapen om att man kan och det ar en stor trygghet som man kanske inte riktigt raknar med. Vi bada kande likadant och enades om att horas av nar vi kande oss ensamma eller ville hitta pa nagot.

Sen sa gissa vad?!?! Norska tjejen hittade KESELLA (eller valdigt snarlikt iaf)i butiken!! Kan ni fatta?? Nu tror jag att min vistelse har ar raddad. Nu saknas bara frysta bar men det finns ju farska sa det funkar.

Kommer somna med ett leende pa lapparna for nu ar nastan forkylningen over (inbillar jag mig iaf) och idag fick jag papper fran min bank sa nu kan jag skaffa bankkonto har i London och det betyder att jag kan fixa allt annat som legat pa hold. Bland annat inkop av Iphone, iaaahhhhh......sa spannande. Mr Bond har haft en i nagra veckor och jag kan inte lata bli att avundas en del. Vilken bra dag det har blev!!

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

yippie va härligt, grattis! kesella är en mänsklig rättighet :-)

Unknown sa...

Kesella? Här? Har jag missat totalt. Sätt genast upp en bild för jag vill också ha! :)