fredag 3 oktober 2008

Mina fina knan!

Har en speciell relation till mina knan. Har haft ont fran och till under alla ar. Ibland mer till och ibland mer ifran. I mars i ar fick jag min "diagnos", instabil knaskal. Detta skulle bearbetas genom rehab. Tog dock ett tag att ge mig ivag till sjukgymnasten och eftersom farbror doktorn gett mig klartecken att loptrana borjade jag med det. Nar jag val kom ivag till sjukgymnasten sa hade jag inte ont langre. Hon berattade da att jag "botat" mig sjalv genom lopningen som gjorde att blodcirkulationen okade vilket fick en positiv effekt pa mina knan!! De ni.... Men i somras slarvade jag med traningen och nar jag nu kom till London hade jag rejalt ont igen (ga pa bio ar liksom en plaga!). De sista tva veckorna har jag ju kommit igang rejalt med traningen och vips sa ar det onda borta....i knana iaf...annars varker det lite varstans i musklerna! De ska snart dock tuktas med ett styrketraningspass hihi!

1 kommentar:

Unknown sa...

Där har du ditt mål! Träna mycket så får du mindre ont i knäna :)