måndag 27 oktober 2008

Att duscha - det är livet det!

Duschade på gymmet idag, vilken känsla! Alltså, jag tror inte det finns något mer underbart än att duscha i en riktig stråle, jo kanske bada....och lägga sig i en nybäddad säng...men sen kommer definitivt att duscha i en varm härlig stråle. Stod länge och njöt och sen gick jag in i bastun. La mig på handduken och bara njöt. Efter en liten stund öppnas dörren och in kommer en tjej med t-shirt på, handduken runt midjan och en påse med massa saker i. Hon lägger sig på andra bänken och jag inser att om hon vrider pa huvudet så har hon FULL insyn så att säga....hmm....visste inte riktigt vad jag skulle göra men när jag var på väg att sätta mig upp gick hon. Hihi...hua, måste varit en traumatisk upplevelse för henne, eller så blev hon bara för varm med alla kläderna på!

Pilates passet som jag tänkt gå på blev inställt, lite snopet när man låg där på mattan och väntade. Dessutom tror jag att gymmet strulat till det för instruktören sa förra veckan att hon inte skulle komma. Dåligt av dem att glömma bort det!! Blev 35 min på "killer" crosstrainern, vi har utvecklat en viss hat-kärlek till varandra. Idag var det nog dock mer kärlek tror jag även om det skrek i låren efter helgens utfall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du kommit igång med träningen trots förkylningar och annat som spökat! Ikväll ska jag på barmarksträning igen med IK Stern. Huga! Har lyckats lura med mig Erik Ahnberg också. Han är dock i betydligt bättre trim än mig, så det blir nog inga probs för honom!

Jag är impad över dig, att du har sådan entusiasm kring träningen. Du är grym helt enkelt!

Stor kram Anniela