onsdag 15 oktober 2008

Inatt jag dromde....

...om sno...att aka skidor...och hmm....pappa..... Dromde att min kara far ringde och berattade att han stod mitt i skidbacken. Jag fragade om det redan hade kommit sno och javisst det hade det. Stralande sol och MASSOR av sno var det. Nar jag vaknade och tittade ut sa blev jag lite konfunderad, hade jag pratat med pappsen igar kvall eller var det en drom? Ville ju garna tro pa det...men insag att jag hade pratat med foraldrarna pa formiddagen och de akt till Spanien...suck... Det ar lite jobbigt att ha foraldrar som har det sa lyxigt att de bor mitt i harliga Osterrike i Zell am See pa vintrarna. Det stora pluset ar ju att det nu ar super duper enkelt att aka och halsa pa over en helg!! Maste ju fa testa mina nyinkopta telemarkskidor och pjaxor! Drommen triggades nog av att det damp ner ett mail med inbjudan till premiar pa Free Radical filmen, det ar liksom det tydliga sno-tecknet pa hosten. Nar filmen visas pa Tragarn sa ar det inte langt kvar!

Inga kommentarer: