onsdag 22 oktober 2008

En harlig hostdag!

Igar blev det en harlig tur upp till Hampstead. Det gar en buss fran Waterloo till Hamstead Heath, buss nr 168. Det gick snabbt, tog nog inte knappt 30 min. Bussen kor genom galna Camden sa det ar ganska roligt.

Nar jag kom fram sa var jag vralhungrig sa jag gick upp till Hampstead till en pub/restaurang som sag mysig ut sist vi var dar. Nasta gang ska jag ga sydost istallet och sedan upp i parken. Det sag ocksa mysigt ut. Gick sedan ner till Regents Park vilket tog mig ca 40 min sa sa langt fran stan ar det inte egentligen.
Har kommer lite bilder fran mandagens shoppingrunda. Allt var verkligen nodvandigt, speciellt de rosa boxhandskarna som jag bara var TVUNGEN att kopa (vad jag sedan ska gora med dem det ar en annan fraga), kepsen likasa, har sa litet huvud att jag nastan aldrig hittar en som passar. Och tank, denna var ocksa rosa.... Vaska har jag letat lange och da gick det ju inte att motsta denna harliga fargkombination i (borjar lata som en annons nu nastan) precis ratt storlek och med separat skofack. Hade shoppat lite traningsgrejor till Mr Bond ocksa sa da var det ok. =) Kesellan fick ocksa hanga med pa ett horn. Finns en annu "battre" variant men den jag kopte kostade 78p och den andra ca 2,50 sa da var valet ganska latt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Aha! Ja då är jag med. Jag testade en variant men den var inte alls vad jag trodde. Får hasa iväg till Tesco alltså :)

Magda Gad sa...

fantastiska boxningshandskar!!! jag har också ett par rosa men de har fula kardborreband och inte alls sån där snygg snörning som det är på dina. *avis*