tisdag 7 oktober 2008

Inspiration och morgonpass

Igar landade tva tidningar hos oss. Den ena var Vasaloparen och den andra var ett Kitemagasin (TUSEN tack Anniela!). Under dagen hade jag aven kopt Runners World sa det var rena julafton! Det gjorde det en aning lattare att ga upp i morse. Sprang fran lagenheten till Tower Bridge och enligt http://www.mapmyrun.com sa sprang jag ca 6.7 km (inte jatte noggrant matt dock). Jag sprang pa 35 min och hade en snittpuls pa 172. Hade som mal att ligga mellan 170-180 och de forsta 5 minutrarna tog jag det lite lugnare. I slutet fick jag sakta ner en del kandes det som for att kunna halla pulsen nere. Maxpuls blev 187.

Pa agendan idag ar det mote pa arbetsformedlingen, lamna tillbaka klader som inhandlades i helgen i fel storlek, en runda till Totally Swedish (fiberhavregryn och en liten kanelbulle slinker nog ocksa med. Kanske kan man fa dem att bestalla hem Kesella????) och sen filning pa jobbsokar brev och sa en runda pa gymmet. Blir intressant att se hur mycket av detta jag kommer beta av...

007 rapport: Mr Bond har det ganska tufft nu. Forra veckan jobbade han till 2-3 pa natterna och i helgen var han inne en svang pa kontoret bade lordag och sondag. Igar kom han hem kl 4!! Och da maste stackarn sta ut med mig som i halv koma inte ar sarskilt trevlig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Åhå! Shopping! Jag ska också shoppa idag... Ät en kanelbulle åt mig :)