måndag 20 oktober 2008

Morgonpromenad och dagen

Tog mig en tur i morse, ville testa kroppen lite. Gick ok, kande mig inte lika tung som tidigare dock valdigt snorig. Far bli nagra promenader innan jag borjar springa igen tror jag. Pa lunch ska jag ivag pa core och pilatespass. Borde vara helt ok.

Sen ska jag ivag pa stan och kopa tights till Mr Bond sa att han kan aka rullskidor. Har tjatat pa honom lange att skaffa det. Finns inget battre att springa i tycker jag. Nar det galler rullskidor ar det nog ganska svart att ha nagot annat. Ska aven inom en butik som heter Uniqe, en av roomisarna kopte en dunjacka dar som verkar super skon. Behover ha nagot som varmer lite mer an det jag har har.

1 kommentar:

Sofy sa...

Hej Mia! tack för tipsen!

Det lutar åt tapet bakom glas, så gjorde jag i min förra lägenhet och det är ju jättesnyggt. Det blir bänkskiva av sten, en grå, just för att svart visar allt...

Luckor: vi är ej säkra ännu, hade först tänkt högblankt svart, vit stenskiva som bänkskiva men har börjat tänka om. Just nu kommer alla med nya svarta blanka kök och jag vet inte hur hållbart det känns i längden, formmässigt alltså. Vitt högblankt är jag så less på... Det lutar nog åt matta vita luckor trots allt. Bra tankar om kranen, det hade vi ännu inte tänkt på men ska hålla det i minnet!

Lakrits; yepp, så gott!!!