söndag 19 oktober 2008

Taco och filmkvall

Det var ett ganska slaget gang i Flat 10 pa lordagskvallen. Vi var alla slitna eller sjuka sa det blev gemensam taco och sa tittade vi pa Vantage Point. Helt ok film aven om slutet var lite val amerikanskt eller hur jag nu ska beskriva det. Tacosen var helt underbart god, mums!!

Pa eftermiddagen hamtade Mr Bond och jag vara rullskidor. Kul, vi ar bada valdigt laddade och skulle garna aka med en gang. Fast jag tror att jag far nog vanta tills pa onsdag da jag ska vara med pa en lektion igen. Hoppas verkligen att jag ar bra da igen. Det vill liksom inte slappa och det varsta ar att nar jag lagger mig ner sa far jag ont i huvudet. Varst ar det pa morgonen nar jag vaknar, da maste jag ga upp for att det ska sluta. Hoppas VERKLIGEN att det forsvinner snart!

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

krya på dig!!!! och lycka till med skidorna, lär vara kul, säger mina vänner som rullar på!

Mia sa...

tack, hoppas pa det. Onsdag galler det igen. Maste fa till tekniken!