lördag 18 oktober 2008

Jag skall nog vara tyst som en liten mus

Har borjat hosta...inte alls roligt. I somras nar jag hade samma baskelusk sa var jag pa mohippa och badade, akte bat och festade. Dagen efter fick jag knappt fram ett ord sa idag ska jag vara tyst tyst tyst och inte gora nagot anstrangande eller dumt som att bada eller aka motorbat eller festa. Fast det dar med att vara tyst blir nog svarast. Far prata med sma sma bokstaver istallet som min larare pa mellanstadiet ideligen bad mig om (inte bara mig dock utan nagra andra ocksa for jag ar ganska bra pa att viska, eller blev iaf hihi)

Idag ar iaf planen att vi ska hamta vara rullskidor. Mr Bond tar nog en tur (om han vaknar i tid vill saga, vi har inte helt samma sovrutiner...hmm...). Sedan hoppas jag att vi hinner ivag till en butik som heter TKMAXX som ar en stor butik som tydligen skall salja rabatterade markesklader. Mr Bond behover en jacka och jag letar handvaska. Fick en liten slant av en kompis i 30-ars present och tankte att det skulle bli en liten handvaska for dem.

Inga kommentarer: