söndag 30 november 2008

Bastu AW med alla konstiga inslag man kan tänka sig!

Först hälsade jag på mitt gamla jobb. Alltid lika trevligt. Fick med "gamla" chefen ut på AW på Nivå där tjejgänget och några pojkvänner var med. Efter några glas så gick vi vidare hem till en kompis som har bastu och jacuzzi. Vilken kväll det blev. Väldigt otippat och väldigt kul! Är nog en sådan kväll som jag (eller vi alla) kommer minnas länge och le varje gång vi tänkter på den.

Lördagen vaknade jag tidigare än nödvändigt men tog mig ner på stan för att möte Mr Bond. På vägen springer jag på hans underbara goa kusin :-). Mr Bond och jag julshoppade lite, han träffade några vänner och jag hämtade päronen på flygplatsen. Hängde med dem hem och efter några timmar hämtade jag Mr Bond i stan. Åkte då förbi syrran och hennes boyfriend som hade fest. Vi var dock super sega så det var raka vägen ut i Hästevik för en god Entrecote middag, Stjärnorna på is (hur kul var inte det då!?!) och sedan bums i säng.

En hönökaksmacka och lite salta bomber, nappar och dumlekolor blev det också, smarrigt värre!

Inga kommentarer: