tisdag 2 december 2008

Varmt valkomnande "hem!

London hade verkligen bestamt sig for att visa sig fran sin basta sida! Stralande sol var det nar jag vaknade och nar jag sedan begav mig ut pa loprundan sa var det knappt nagot folk alls pa vagarna langs Themsen (typ forsta gangen!). Dock borjade det regna lite senare pa dagen men det forsta intrycket ar ju det som bestar sager man ju!

Jag har ocksa fatt ett nytt hem! Japp, ett svart, i dun....alltsa jag har tagit med mig en dunjacka fran Sverige. Kan ni fatta vad skont?! Nar jag stod i duschen i den lilla ynkliga stralen sa tankte jag att om jag stanger av och torkar mig sa far jag ju faktiskt ta pa mig min jacka!! Helt plotsligt blev livet mycket enklare :-).

Far snart skriva ett litet inlagg om jobbuppdatering tror jag. Det ar sa trakigt att skriva om men jag sitter ganska lange framfor datorn hela dagarna och letar jobb...suck...trakigt, men nu tror jag att det kanske borjar vanda....

Inga kommentarer: