söndag 9 november 2008

Äntligen börjar tekniken funka

Igen var det dags för rullskidor i Richmond Park. Egentligen skulle vi varit iväg igår men med ihållande regn kändes det inte så kul. Idag sken i alla fall solen bitvis även om turen avslutades i regn.

Formen var verkligen inte alls bra för min del. Insåg när jag skulle börja att det var alldeles för längesedan som jag hade ätit. Tryckte i mig halva energybaren som jag köpt, just in case, och gav mig iväg. Fick tillslut ihop ca 18 mil på nästan 2h så det är väl godkänt. Trist var att mina ben och armar kändes helt matta, hade liksom ingen power alls att ta till. Dock så fick jag till tekniken, äntligen släppte det och jag kom in ett bra flyt och kände mig inte alls som Bambi med något på fötterna.

Blev pasta med lax och räkor när vi kom hem men kunde konstatera att jag ätit alldeles för lite under dagen. Hmmm, svårt att få det rätt, andra dagar äter jag för mycket hihi.

Nu ligger jag i sängen och ska snart börja läsa Stieg Larssons böcker igen. Vill ha något bra att läsa och jag tror att har lyckats glömma lite i alla fall.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh jag vill också glömma vad som händer i Stieg Larssons böcker så jag kan läsa om dem, sååå bra!