fredag 14 november 2008

Inget varmvatten

och gissa hur jag markte det?!

Jo, jag tog mig en dusch efter loprundan och precis nar jag hade shampoonerat haret och tvalat in mig sa forsvinner allt tryck i duschen (inte for att vi hade nagot att tala om innan!). Varmvattnet la helt enkelt av. Inte sa att det blev kallt utan det la av. Sa jag fick vackert skolja hela mig i iskallt, och da menar jag ISKALLT vatten! Ett tag overvagde jag om jag skulle ta morgonrocken pa mig och springa over gatan till gymmet men jag kom fram till att det skulle ge lite val bestaende intryck dar nere sa den tanken gav jag upp.

Status nu ar att kallvattnet funkar i badrummet och pa toaletten. Varmvattnet funkar inte alls och bada kranarna i koket funkar inte heller. Kan meddela att det blir ett hyfsat stort diskberg efter 5 personers frukost!

Inga kommentarer: