tisdag 18 november 2008

Jobbpanik

Igar ringde en rekryterade och undrade om jag var intresserad av att jobba for ett medtech foretag i Wimbledon som Project Manager for deras oversattaravdelning. Jobbet innebar inte att jag skulle oversatta utan bara organiserad mellan skandinavien och england. Lat val sadar kul och lonen var sjukt lag! Kan tanka mig att tjana valdigt lite men da ska det vara inom Sports Management. MEN, kan jag med att tacka nej nar jag inte har nagot annat...?? Hmm....sa nu sitter jag och vantar pa att de ska aterkomma, vill iaf valdigt garna ga pa intervju sa att jag har testat pa det i detta landet. Har aven sokt 5 jobb idag och kontaktat tva rekryteringbyraer som verkar ha en del bra och kul jobb.

To be continued...

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter som mitt jobb nästan! Intervjuer är ju lika mycket till för att DU ska se om du vill vara där, men lite intervjuträning är ju aldrig fel :)