måndag 3 november 2008

1,5 kg godis senare

Japp, det stämmer! Schenny hade med sig MASSOR av godis och jag goffade i mig nästan ALLT på fredagen. Hade riktigt ont i magen och såg typ gravid ut! Men gott var det :-). Det blev en liten joggingrunda i fredagsmorse sen så gick resten av helgen i matens tecken. Vi var på Borough Market (en av mina absoluta favoriter här i London). Sen blev det en promenad längs kanalen med början i Camden. Sen var det middag på Beach Blanket Babylon i Notting Hill på fredagen. Coolt ställe som jag velat äta på sedan Mr Bond tog mig dit för en drink förra sommaren. Lördagen tillbringade vi i Richmond väntandes i regnet på Mr Bond som rullskidade i parken. På kvällen provade vi Buddha Bar med några vänner. Trevlig kväll med god mat och goda drinkar men DYRT!! Hela helgen var ganska dyr men det är bara att förtränga och gå vidare...nudlar och åter nudlar i veckan.

Kolla in snyggingen som jag länge suktat efter och förvärvade:

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

längtar alltid utomlands när jag läser dina inlägg! det är ju så himla mysigt att lära känna en ny stad. vill oxå!!!

Mia sa...

Ja, jag har det bra som får chansen att se mig omkring. Dock hade det gärna fått vara lite mer exotiskt, med massor av SOL eller SNÖ hihi