lördag 15 november 2008

Tva varv runt Richmon Park blev det

24 km stod det pa schemat och 24 km blev det. Hade laddat lite battre idag sa orken trot inte. Det tog mig 2. 3o h och jag korde pa i ett bekvamt tempo. Tog en paus pa ca 5 minuter i mitten och drack lite vatten och at en energybar. Var ganska varmt har idag och som tur var sag jag pa vadret igar sa jag var precis ratt kladd.

Nasta gang ska jag ta varven at andra hallet, blir lite bakigare da. Tyvarr tog jag inte med mig min kamera, far se till att gora det nasta gang!

Efterat tog jag en dusch och bastu pa gymmet sa det var riktigt skont. Nu har jag malat tanaglarna och ska ivag och ata middag pa en super bra kottrestaurang i Covent Garden som heter Sofies. Var dar forra helgen och har langtat tillbaka. Mr Bond ar i Stockholm och roar sig med sina grabbpolare (de ar ett riktigt kul gang sa han har det nog kalas) sa det ar nog en liten trott man jag far tillbaka pa sondag natt.

Inga kommentarer: