tisdag 4 november 2008

Ont i vaden

Trodde att jag bara överansträngde den lite men måste ha gjort något mer för det gör ont för varje steg jag tar....suck...WHY???!!!

Det står 5 km på schemat samt Pilates. Väntar tills ikväll innan jag springer, kanske blir den bättre. Får bli rullbandet för då är det enklare att avbryta om det blir värre.

Nu är det jobbsökardags, ska gå iväg till Starbucks och sätta mig så att jag byter miljö och blir lite mer fokuserad! Ska göra en lista på alla bolag jag kan hitta som passar in på det jag vill göra.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kanske dumt ned South Bank om du har ont i vaden förresten...?
Lycka till med jobbsökeriet!

Magda Gad sa...

men AJ. det låter som en bristning ju :-(

Mia sa...

ja, det verkar så. Provade springa lite och det blev bättre efter ett tag men inte helt ok...suck, så trist!