torsdag 6 november 2008

Sökt ett väldigt spännande jobb

Som alla vet så ska ju sommar OS 2012 vara här i London. För mig betyder det att det finns en massa spännade jobbmöjligeheter (dock vet jag inte om jag i dagsläget har lust att bo här i 4 år men det får vi ta tag i det när det kommer). Idag sökte jag ett jobb som Executive Assistant to CEO! Det ni! Hmm....inte så stor chans att jag skulle få det men man vet aldrig. Det är inte ett Peronal Assistant jobb utan mer klientansvar, möten etc. Låter väldigt spännande iaf. De skulle återkomma inom 21 dagar om man gick vidare...så det blir den 27 nov. Då är jag i Sverige och kör gokart på kvällen, tjohoo!

3 kommentarer:

Magda Gad sa...

du det där lät ju helt galet spännande och kul!!!

Mia sa...

Ja nu börjar jag komma igång så vi får se om det ger någon utdelning. Vill verkligen jobba med att arrangera sport events...

Unknown sa...

Ligger lite efter här, men lycka till!!!