onsdag 19 november 2008

Nastan som Tjejvasan

Korde 28,2 km pa rullisarna idag. Nedan kan ni se hur min dag sett ut. Det basta var nar jag var som trottast (aven om jag inte korde sarskilt fort alls) da ropade en man: - Getting fit for the Vasaloppet?! Da fick jag massor av extra energi och korde pa som bara den de sista 6 km.

Waterloo trainstation dar resan borjar. Rullisarna star redo pa taget till Richmon Park

Da var vi framme vid destinationen. Efter taget ar det en prommenad pa ca 10 min

Visst ar det fint?

Da var vi framme vid Richmond Park (vi foljer den morkbruna streckade slingan langst ut)

Har borjar jag (vi) aka

Fick sallskap av drottningens hjortar, har har vi nog kungen himself, han stod helt for sig sjalv

5 kommentarer:

Magda Gad sa...

Ser heeelt underbart ut!!! Helt annorlunda en min vy just nu som är väldigt mörk, slaskig och med snö som rinner bort och blir grå längs trottoarerna...

Unknown sa...

Kul att de har koll på Vasaloppet! :) Jättefint verkligen, det gör stor skillnad mot trist väg ute i ingenstans...

Löpning & Livet sa...

Är det inte svårt att åka rullskidor? Jag funderar på att köpa ett par, känns som om det är det enda att göra för att kunna träna skidor i gbg..

Mia sa...

Det ar helt underbart att fa komma ut och hora annat an bilar. Sen sa ar det ju ganska varmt har ocksa sa det far jag ju ge London lite cred for!

Andrea: Hmm, svar fraga, efter 4:e gangen slappte det och jag har hittills lyckats undvika att ramla men det ar klart vart det for att trana skidor. Valdigt likt! Har akt rullisar i Skatas (8:an) en gang och den funkar riktigt bra.

Bajs Bajsson sa...

Fan vad nice det verkar :D