fredag 7 november 2008

Löparglädjen är tillbaka

Idag tyckte jag det var riktigt roligt att springa. Tycker det har varit jobbigt att ge mig ut. Varit trött på Themsen och det har känts jobbigt att springa. I morse bestämde jag mig för att ta det riktigt lugnt - back to basic - och det hjälpte. Ville även känna efter med vaden så att den var med på noterna igen, vilket den var. Det stod 6 km påschemat och jag körde lågpuls, eller bekvämt och jag låg mellan 145-151. Batteriet på Garmin la av efter 1 km så jag vet inte exakt hur långt jag sprang men tror det blev ca 6 km. Sprang undr 36 min. Härligt pass! Hjälpte kanske till att solen skiner ute!!

Nu ska jag ut på stan och lämna tillbaka lite saker som jag köpte för ett tag sedan. Senhoppas jag att Mr Bond slutar i tid så att vi kan hitta på nåt ikväll. Helgen ska bli lugn har vi sagt så det ser jag fram emot.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Och jag som tänkte föreslå att vi ses vid Towern...! Men man kan ju springa söderut istället för längs vattnet? Tisdag eller onsdag funkar vilket som! Typ 11-12 nånting?

Mia sa...

Vad sägs om torsdag vid 11 tiden? Ska träffa en kompis kl 15 i stan. Funkar det? Jag har inga problem att ta mig till Towern. Kul! Hur långt står på din agenda?

Unknown sa...

Asch, jobbar då ju! Buhu. Ledig tisdagar & onsdagar.

Mia sa...

äh, måste varit trött, själklart menar jag kl 11 på tisdag!!

Unknown sa...

Kanon! Jag ska kolla en lagenhet kl 10 sa jag sticker direkt darifran, borde komma prick 11 men ska vi saga lite mer precist kanske, vilken ande av bron? Jag satter upp en bild pa kladerna innan jag ger mig av :)

Mia sa...

Södra änden? Vet inte vad jag har på mig men troligtvis svarta tights och en svart jacka eller en neongul beroende på väder :-). Kan stå underbron om det skulle regna. Ska bli kul (hoppas bara dumvaden mår bra i morgon...)

Unknown sa...

Okej, södra blir det. Jag har troligen (långa) svarta tights och en grå jacka med jogg.se-reflextryck på, svart keps & gul flaska runt magen. Lagom lätt att se ;)