fredag 7 november 2008

Väldigt mysig kväll

Gick på Pilatespass kl 18. Gillar inte detta passet. Killen är inte särskilt bra tycker jag. Eller han är nog väldigt duktig men jag tycker inte att det blir någon utveckling från gång till gång. Det är ett Beginners pass, men Angela som har de andra passen brukar alltid komplettera och bygga på för oss som varit med några gånger nu. Killen idag kommer också med lite onödiga kommentarer, känns som om att han inte gillar mig. Idag så la vi oss ner på rygg och jag fick då halvt sätta mig upp igen för att ändra min tofs för annars kunde jag inte ligga ordentligt, då säger han, Oh, and it is very important to fix the hair before laying down. Döh?? Ja, faktiskt, annars kan jag inte lägga mig ordentligt!! Sen så skulle vi göra plankan. Jag tog den jobbigaste varianten och då påpekade han hela tiden att valde man den tyngsta så om man inte gjorde precis rätt så gav den enklare varianten mer. Detta poängterade han flera gånger. När han gick runt så rättade han till alla utom mig så min tolkning är att då borde jag gjort rätt och då var ju kommentarerna onödiga. Jag var också den enda som valde de tyngsta varianterna av övningarna.

Efter det var det full fart in i duschen (denna underbara dusch på gymmet, I love!) och sedan hämta ingredienser hemma och så iväg till andra sidan gatan till Tine. Där fixade vi väldigt god sallad med en massa frukt och lax och lite Rosé (Blossom Hill - mumsimums). Sen kollade vi på Babel. Lite lustigt, vi båda hade tidigare sett halva filmen. Denna gången gick det bättre, den var mycket bättre och vi såg färdigt den. MYCKET trevlig kväll!

Åh, glömde säga att jag invigde min nya fina lilla rosa älskling! Japp, ipoden! Måste bara fixa lite mer och annan musik än det jag har på nu. Lite schlager kanske hihi

Inga kommentarer: