lördag 8 november 2008

Nu var det klippt igen

Fick panik när jag var på stan igår. Har inte varit nöjd med mitt hår och då är det väl egentligen färgen som jag tycker är trist.

Jag har alltid drömt om lång och tjockt hår vilket är raka motsatsen till mitt som är tunt och fint. Så i 30-års present gav jag mig själv att sätta i extensions. Det var fint i en vecka sen så såg det risigt ut. Tyvärr hade jag valt en för billig variant. Men ändå kul att äntligen ha en lång fläta (se bilden längst upp på bloggen så ser ni). Dock kliade det en del och i september fick jag nog och började pilla ut håret. Det resulterade i att jag tappade massor av mitt eget. Det såg inte alls bra ut. Bestämde mig för att klippa page. Hmm...blev sådär, eller ok men inte lika fint som jag brukar ha det. Bestämde mig även för att tona ner det blonda och återgå till mus-färgen. Så nu känner jag migsom sagt väldigt trist.

Så åter till gårdagen, jag gick helt enkelt in på Toni & Guy och bad dem klippa av luggen. Som vanligt blev den lite väl kort men nu känns det lite bättre iaf :-).

Inga kommentarer: