tisdag 25 november 2008

Bruno har forgyllt mina senaste 24h

Bruno, vem da, kanske ni undrar?! Det ar det senaste tillskottet i min vanskapskrets, numera min nya bastis! Det ar en liten underbar benvit VARME FLAKT!! Igar pallade jag upp den pa mina skor sa att den blaste rakt mot min stackars kalla kropp! Forhoppningsvis ska han radda bade mig och vanner som kommer pa besok fran att kollapsa av dalig luft, mogel och fukt! Stackars Maggie som var har i helgen ligger idag sjuk hemma, den dar engelska standarden ar inte att leka med!

Precis avklarat VARLDENS samsta pass i Richmond Park. Trots pigg kropp och stralande sol var jag inte alls sugen. Jag ville inte och all lust och viljekraft forsvan vid 17,6 km och jag stack hem igen. En varm choklad och tagresa senare far jag bara inse att jag har en dalig dag utan nagon speciell anledning. Har massor att gora men far inte tummen ur pa nat! Far val vanta tills tidspressen tvingar mig till att satta full fart!!

2 kommentarer:

Magda Gad sa...

jag har en värmedyna som bästa vän. en blåblommig sak från sekelskiftet, som inte ens passar i alla nu existerande eluttag. men härlig är den! en utmärkt soffkamrat :-)

Unknown sa...

Katt duger också bra :) Fast inte mot fukt och mögel förstås...