tisdag 18 november 2008

"Riktig" Pilates

Idag var jag inbjuden, hos en kompis som ar Pilates instruktor, att prova en timme med henne. Rummet sag mer ut som en tortyrkammare an en traningslokal men oj vad kul det var! Onskar att jag kunde vara dar varje dag. Tror det hade gjort underverk for kroppen och aven knoppen!

Innan sprang jag 7 km och idag var det segt. Vet inte varfor men lopningen kanns verkligen bade trakig och seg. Har inget driv i benen. Funderar pa att helt ga tillbaka till Maffetone som jag holl pa med i varas men egentligen vill jag ju inte det heller. Svart! Rullisarna kanns i alla fall bra, enda dar ar att det ar en bit att ta sig varje gang det ar dags. Nu har de aven byggt upp en julmarknad i Hyde Park sa dar blir det nog svarare att aka framover. Men i morgon ar det dags for Richmond Park igen. Far besok i helgen (tjohoo vad kul!) sa jag har flyttat fram langpasset! Sa snart blir det lite spagge bollo for att ladda :-)

Inga kommentarer: