fredag 31 juli 2009

Madonna konsert i Oslo

Vet inte riktigt vad jag ska saga.... det regnade. Och da menar jag att DET REGNADE!!

Lite vatt ar det allt. Maggie var helt genomvat innan konserten borjat!
Janne och mig i vara UNDERBARA regnjackor (valdigt glad att jag kopte en ny i Grundsund (Didrickson, basta jackorna for skitvader!)

Insag ocksa annu en gang varfor jag inte gillar att ga pa konserter, jag ar for kort! Ser inte en milimeter av scenen och knappt ens skarmarna! Ska bli intressant pa U2 konserten! Fast da star vi i innersta cirkeln.

Ater till Madonna. Det var bra! Men jag skulle knappas kalla det konsert, det var mer show. Hon sjunger med sig sjalv i bakgrunden och eftersom det regnade sa var hon fullt pakladd. MEN hon gjorde det, hon stallde inte in iaf.

Efterat blev det en varm choklad pa Narvesen for att vanta pa att de flesta tagit sig darifran. T-banan var inte att tanka pa, superlang ko. DOck fick vi tag pa en taxi med en gang nar vi gick ut igen. Hemma blev det pa med raggsockar och smorgasar. Mumsigt!

Inga kommentarer: