fredag 24 juli 2009

Vart har sommaren tagit vagen?

Jag blir verkligen deprimerad av detta. Denna veckan som gatt har varit hemsk. Forra var vadret ok, jag at bra, traningen gick kalas, jobbet var inte fullt sa trist som det varit den sista tiden. Denna veckan har dock varit hemsk. Skitvader, atit daligt vilket har gjort att all tranings motivation och lust har forsvunnit och nar jag val gett mig ut har det varit med tva slaggor till ben! Min cykel blev stulen, tappade frukostskalen med i golvet innan jag ens tagit ett bett, Mr ar bortrest, ett berg av tvatt, dammrattor och disk hemma! Usch, behover verkligen rycka upp mig men finner det sa svart.

Ikvall har jag ocksa dubbelbokat mig! Har sedan flera veckor tillbaka lovat att ga ut med ett svenskt par som bott har i ett ar och nu ska flytta hem. Vad gor jag da? Jo, saklart da bestammer jag med en annan tjej att ses. Jag har andrat tva ganger redan och kan bara inte andra en gang till. Sa nu ser planen ut sahar. Jag ska ga kl 16, springa hem forbi Charing Cross station for att kopa lite gottigt till kompisarna hemma (chokladnotter....), hem och stada, damsuga, vika tvatt och plocka skit fran golvet! Sen saga hej till Petra kl 19, hoppas att jag kan ge mig av tva timmar senare for att mota de andra pa stan. Sen hem igen senast vid midnatt for att packa vaskan och sedan vakna kl 4.00 for att hoppa in i en taxi kl 4.20 for att ta bussen till Stansted kl 4.40 for att ta flyget till GOTEBORG kl 7, sedan ta taxi kl 10.15 till paronens hus (de ar inte hemma) for att hamta min bil och sedan kora upp till Fiskebackkil for kalas med Mr och hans grabbar!! Puh, svettigt varre! men ACK sa kul det ska bli! Langtar verkligen och antar att det kanske ar orsaken till mitt daliga humor.

Inga kommentarer: