tisdag 7 juli 2009

Har en ny hobby!

Har borjat bestalla bocker pa natet...farligt....men ack sa kul!

Sahar ser listan ut sedan jag borjade:
  • Race to the Pole - James Cracknell & Ben Fogle (Ben traffade jag pa rullskidskursen) - De deltar i Amundsen Race to the Southpole. De skidar ca 16h om dagen!! Normal ar ca 8h! Riktigt bra bok!
  • The Crossing - James Cracknell & Ben Fogle - De deltar i ett roddrace over Atlanten. Laser fortfarande. Bra men inte lika intressant for mig som Race to the Pole. Kollade aven pa DVD innan jag laste boken.
  • Through Hell and High Water - DVD om rodden over atlanten
  • Into Thin Air - Jon Krakauer - Fatt den rekommenderad men inte last annu
  • The Complete Book of Running for Women - Claire Kowalchik - Har precis borjat men fatt den rekommenderad av en marathonlopare
  • Run Less. Run Faster - Bill Pierce, Scott Murr och Ray Ross - Rekommenderades av denna bloggen. En otroligt duktig och inspirerande tjej som skriver bloggen. Hon foljde den infor Stockholm maraton. Tranar nog inte lika mycket i ovrigt sjalv men vill inte lasa upp mig med ett schema varje dag. Har ar det tre dagar och sa kan jag trana vad jag vill de andra dagarna. Aterkommer med en review nar jag last! Denna har tyvarr inte kommit annu. Fast det ger mig nagra dagar att lasa klart de andra bockerna!

Inga kommentarer: