tisdag 21 juli 2009

The Dorchester och Hilton Park Lane

Nikki och jag hade bokat in oss pa middag pa Dorchester genom Toptable sa vi fick en deal pa 2 ratter med ett glas skumpa for 24 pund. Vi traffades forst hemma hos henne dar vi fixade oss, tog pa fina klanningar och drack lite bubbel med ost och kex. Sen begav vi oss ivag till middagen.

Vi brukar dela pa en forratt och sedan ata var sin varmratt och sedan dela pa en dessert. Blir perfekt, inte for mycket mat men man far anda smakat pa allt. Igar var det supergott och eftersom vi inte kunde bestamma vilken dessert vi ville ha kom kyparen in med tva olika, mums! De var nastan storre an huvudratten!

Efter detta gick vi 10 meter ner pa gatan till Hilton Park Lane. De har en skybar som mina foraldrar tydligen brukade ga till nar min pappa besokte min mamma nar hon bodde i London. Jattetrevlig bar som paminde lite om Heaven 23 i Goteborg (dock utan rakmackor hihi). Det blev en drink och sedan hemfard. Gick och la mig ca kl 23 sa det var en perfekt lagom kvall. Och bast av allt.....ingen hangover idag inte!

Inga kommentarer: