fredag 24 juli 2009

To do lista for Sverige/Norge resan

Att inhandla for att ata:

  • Smagodis (massa massa MASSA, speciellt lakrits)
  • Honokaka
  • Prastost
  • BREGOTT (borde nog sta overst faktiskt)
  • Filmjolk
  • Latt kesella
  • Kanelgifflar
  • Frysta jordgubbar/hallon (att ha i goa goa drinkar)

Jag ska gora:

  • Plocka blabar (hoppas de finns kvar)
  • Baka paj
  • Snacka skit med tjejkompisarna
  • Sola (i mina drommar iaf)
  • Lasa bocker
  • Jobba (fast det forsoker jag fortranga)
  • Ligga pa soffan
  • Halsa pa underbara vanner jag inte sett pa lange
  • Ga pa storgatan i Falkenberg
  • Kora bil
  • Kora gokart (hoppas det hinns med!)
  • Dricka vin
  • Grilla mat
  • Ga och se Madonna
  • Snacka mer skit med kompisar
  • Kopa nya lopardojor
  • Springa massa harliga rundor i skog och mark
  • Bada naken i havet

och massa massa mer som jag inte kan komma pa nu!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken härlig lista (förutom jobb-delen då!). Hoppas att du får möjlighet att kryssa av så många saker som möjligt!

Petra sa...

Bada naken i havet lät himla nice :) Ja, och det andra på din lista också. Hoppas också du får bocka av alltsammans så snart det går!