onsdag 15 juli 2009

Nu var det slut pa mellanmjolkspassen

I mandags var jag med pa ett army pass. Sprang dit innan och sedan hem (total ca 7-8 km). Var allt bra seg i laren nar jag val kom hem. Igar korde jag annu ett army pass och det var SEGT men jag kampade verkligen pa och tog i allt jag kunde. (HATAR vad de kallar Burpes). Efter passet cyklade jag till Wholefoods i Clapham dar jag handlade pa mig lite nyttigheter och sedan hemat. Var en rejal omvag. Val hemma lagade jag till lite nyttig mat. Bland annat vitkal som jag undvikit sedan mamma tvingat i mig detta varje dag under hela min uppvaxt!

Kroppen var helt slut och jag vaknade i morse och hela kroppen var om. Hade tankt att springa men det byttes raskt mot en extra stund i sangen lasandes Womens Fitness. Ikvall blir det istallet antingen en langre cykelrunda med en kollega eller en loptur med Mr om jag har tur. Hoppas att kroppen hinner piggna till lite igen. Kanns dock gott att verkligen fa maxa lite!

Inga kommentarer: