måndag 3 augusti 2009

Ater i London och forfallet ar ett faktum

Efter en underbar vecka i Fiskebackskil, Goteborg, Falkenberg och Oslo sa klev jag ater in genom dorren i Waterloo, London kl 01.00. Mr B hade rojt och fixat i ordning sa fint sa fint sa det var en frojd att komma hem. Ocksa mysigt att antligen fa krypa ner i en varm och go sang jamte alsklingen.

I morse var det inte fullt lika roligt da jag konstaterade mitt totala forfall.....allt det dar vita brodet, smoret, smagodiset, notterna, glassen och allt annat hade liksom inte kommit och gatt, bara kommit och stannat och placerat sig pa stallet som gjorde det svart att valja klader i morse! Allt satt tajt! Har lagt massa tid pa att trimma och ha mig och sa 1,5 veckor sa ar det borta! Kan val trosta mig med att under allt sa ser det kanske likadant ut....suck, det ar bara att ge sig pa det igen. Det far bli Army ikvall efter jobbet....kommer do kanns det som.....men men... BACK TO BUSINESS!!

2 kommentarer:

Mikabella sa...

Haha! Hönan! Inbillning skulle jag vilja säga. Såg dig faktiskt i Fbg o måste säga WOW! U are looking good! Kram :)

Mia sa...

Ah, so snallt sagt :-). Men jag ar verkligen sorry att jag inte sag dig ocksa, maste varit i min egna lilla varld!! Vart var det nagonstans? Kul, var ju bara i stan over dagen!