onsdag 8 juli 2009

The Hangover - Ett maste att se

Igar bestamde jag mig for att ga pa bio. Kanske inte basta dagen att valja att ga pa bio pa....det var namligen Harry Potter premiar. Dock fick jag mig en glimt av Harry Potter himself! Biografen jag skulle till lag pa andra sidan Leicester Square och det var inte helt latt att ta sig dit. Tillslut frangade jag en polis som stod vid en avsparrning. Efter nagra minuter inser jag ju att denna person kanner ju jag!!! Det var min mammas engelska vanninas dotter!!! Halla!! Vad ar oddsen for att det ska ske??? Att jag gar fram till just henne?!?!?!

Kom iaf tillslut fram och fick kopt mig popcorn (den minsta storleken har ar som den storsta hemma!) och lite smagodis och parkerade mig i biofatoljen. Sen var det ca 1,5h av pure pleasure and laughts! Rekommenderar verkligen filmen, hur kul som helst och inte sadar pinsam som vissa komedier kan vara! En av de basta "vuxen"komedier pa lange tycker jag!

Hemma skulle jag nog dra mig for att ga pa bio sjalv men har kanns det helt naturligt, inga problem alls! Gott det for det ar ju inte alltid man hittar nagon som vill folja med!

Inga kommentarer: