onsdag 22 juli 2009

Daligt med traningsmotivation

Forra veckan gick som pa en rals. Jag hade fullt med motivation och korde 3 army pass samt lopning och cykling. Tranade hardare och at nyttigt och det gav faktiskt resultat vilket kandes otroligt skont. Att antligen fa lite bekraftelse pa att det gor skillnad. Kanske ska kora mellanmjolk och sedan hart var tredje vecka? Denna veckan ar det precis tvartom. Godis, kakor, seg lopning, lasa tidningar i soffan, ata mackor etc. Jag hade lovat mig sjalv att jag skulle gora en tva veckors spurt innan jag aker hem till Sverige men ack nej, sa blev det inte, jag foll pa malsnoret!

Tycker att det ar helgerna som forstor. Blir distraherad och sugen pa massa gottigheter vilket sen ar svart att korrigera i veckan! Idag blir det inte heller nagon ordentlig traning. Sprang i morse till jobbet, 50 min 8,5 km sa det gick tydligen apsakta.... ikvall hade jag tankt beta av army men maste ivag pa ett mote med jobbet kl 18 sa det blev inget av det heller!

Och kakmonstret ar pa full gang! Langtar ocksa hem till nasta vecka....mmmm honokaka....kanelbullar....smagodis....grillmat.....kladdkaka pa seveneleven....ah.....kurrkurr....nu far det nog bli dags for lunch!

Inga kommentarer: