fredag 17 juli 2009

Sa skont det ska bli med helg!

Vecka har gatt hyfsat fort. Jobbet, ar extremt langsamt och trist just nu. Har inte tillrackligt att gora for att fylla en dag och kan inte borja jobba pa nasta sasongsstart heller. Troligtvis kommer vi att byta marknader. Har fokuserat mer pa traningen och kosten. Inte sprungit sa mycket denna veckan men kort 3 army pass vilket kants i kroppen. Har atat nyttigt hela veckan och det kanns i kroppen. Kanske var det den omstallningen som behovdes. Lite mer hardcore traning och hardcore kost. MEN nu kommer helgen :-) sa nu ska har njutas. Forst hade vi tankt aka ner till kusten igen for lite kitesurfing men tagbiljetterna blev sa dyra eftersom vi inte har bokat tidigare i veckan. JAg kanner mig ganska pank just nu. Har varit valdigt manga utgifter den sista tiden och maste forsoka halla lite i planboken. Jag ska ju en vecka till Goteborg och Oslo om tva veckor, sen en helg med Mr Bonds familj i Split och sen tva veckor for oss i September i Frankrike. Det tar pa kassan!! London ar ju inte direkt en stad som inte inbjuder till att spendera heller!

Vad vi ska hitta pa i helgen vet jag inte riktigt. Mr maste eventuellt jobba och da blir det nog lite cykling och lopning. Om han maste jobba i morgon sa ar jag kanske med pa en 4 h workshop infor halvmaran (Royal Parks Run) i morgon. Det ar forelasningar, tips och rad och sa en loprunda med andra som ocksa ska springa. Hade varit lite kul att vara med pa. Kanske traffar lite kul folk ocksa. Om Mr jobbar aven pa sondag sa tankte jag eventuellt cykla till Richmond, springa en runda dar och sedan stanna till hos en kollega for ett glas kanske och sedan cykla hem. Vi far helt enkelt se vad det blir, men skont ska det bli i alla fall.... Hmm....borde kanske ta tag i hemmet ocksa!! Stada lite och sortera papper.....suck....

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

vilka härliga resor du har framför dig! första besöket i kroatien? jag har varit i split det toppen! =) och Dubrovnik är underbart, det måste du esöka nån gång! Och Hvar, Brac, Makarska, Baska Voda! =) hihi älskar kroatien =)

tack för myggmedeltipsen! jag undersöker =)

Mikabella sa...

Är så roligt att följa dig i din vardag. Hoppas att kommande resor blir riktigt riktigt bra och att du får en härlig helg. Blir så peppad o sugen på att träna när jag läser din blogg. Du är ju värsta superkvinnan! Heja dig!

...Du får gärna titta förbi stallet om du är i krokarna i sommar. Lukta lite på hästarna och mysa :) Kram!

Mia sa...

Em: Va runt Pula trakten forra hosten och trots att vi hade kasst vader gillade jag verklgien landet. Ser sa mycket fram emot att fa se Split omradet!

Mikabella: Ah, vad harligt det later med stallet. Hade jag saaa garna gjort, tack for erbjudandet. Ska till Falbkenberg en dag nasta vecka men inte sa mycket tid over tyvarr! Superkvinna hihi, no no, bara fortfarande 30 ars kris ;-)