torsdag 2 juli 2009

Ingen mer alkohol

Igar drack jag en drink (Mojito) innan middagen och sedan ett glas vin under middagen. Idag mar jag som om att jag har halt i mig tva falskor vin sjalv! Att det ska vara sa svart att lata bli nar jag vet att jag blir saaaa dalig. Vet inte om det har med traningen att gora men jag mar verkligen kasst nar jag har drukigt om det sa bara ar ett glas! Nu ar det slut pa detta! Ska endast dricka nar det verkligen kanns vart det. Nar jag inte har nagot planerat dagen efter eller om det ar nagot speciellt tillfalle och jag verkligen kanner for det!

Sprang till jobbet men usch vad segt det var. Hela kroppen var helt stumm och matt. Kanske nagot annat pa gang ocksa? Usch, det kommer att bli en otroligt seg och jobbig dag. Kanner mig helt kaiko!

Inga kommentarer: