onsdag 1 juli 2009

Naket!

I morse satte jag klockan pa 6.15 fo att ga upp och cykla till Hyde Park for lite Army traning. Hmm....var valdigt trott och kande av glaset med skumpa fran lunchen innan sa jag stangde av och vande mig om!

Bestamde mig for att cykla till jobbet. Hoppade pa cyklen och cyklade ivag. Det kandes dock lite konstig men jag cyklade vidare. Efter ett tag inser jag att jag har ju glomt reflexvasten! Overvager att vanda men fortsatter. Kanslan forsvinner inte och jag inser efter ytterliggare nagra minuter att jag aven glomt hjalmen! Halla!!! Tala om seg i kolan!! Kande mig livradd och naken hela vagen till jobbet. Nar jag val kom fram sa blev jag rejalt irriterad pa mig sjalv att jag inte vant, hellre safe och sen an att inte komma fram alls! Morr pa mig sjalv!

Inga kommentarer: