måndag 8 juni 2009

Vilken lyckodag det har blev!

  • Sprang till jobbet, kapade 5 min mot vad jag brukar springa. Tufft men gott nar jag kom fram. Ska forsoka kora detta pass tva dagar i veckan. Forhoppningsvis far jag upp lite speed iaf. Hade ganska hogt grundtempo och okade sedan de sista 30 sekunderna var 5:e minut (vet inte om det ar ett bra upplagg men lite temposkillnad iaf, en light variant pa intervaller som jag inte kanner for med ryggsack pa ryggen)
  • 2 nya kandidater som reserverade sin plats idag... 22 here we come!
  • Hittade ANTLIGEN riktig kesella, precis sa som den ska vara! och i butiken precis jamte jobbet...kan det bli battre? Stod och tittade pa cottage cheese och vad ser jag om inte en burk med Quark (eller hur det nu stavas!). Har aven kopt bjornbarssylt (ekologisk) och ryvita sa jag ser fram emot eftermiddagsfikan!
  • En kompis svarade postitivt pa en sak som oroat mig angende henne en tid! :-) (var nog det basta idag, eller nog pa hela manaden tror jag!)

Na nu ar det nog dags for eftermiddagsfikan tror jag, mums!

Inga kommentarer: