fredag 5 juni 2009

Jag fixade nr 50 och 52 och 53 for London idag

Dagen borjade med en sen loprunda som var ganska seg, bara 42 min sa borde varit latt. Fortfarande kanningar av traningsvark sa pulsen rejsade. Sen gav jag mig av till ambassaden for att hamta mitt pass - ojojoj vilket tragiskt kort det blev!! Herregud, tur att jag inte har sa manga resor bokade framover! Mitt i allt detta fick jag ett samtal fran en kompis har i London. Vi traffades i tisdags och med tanke pa vad hon berattade da sa misstankte jag att hon var gravid och det fick hon bekraftat i morse! Inte super bra tajming for henne tyvarr men jag hoppas att hon behaller det! Vore kul (hehe for mig iaf) fast mindre festande dock. Iaf sa hoppade jag in i en taxi och akte dit med en gang. Lite kramar behover man allt vid en sadan oplanerad chock!

Sen ivag till jobbet dar jag nu har haft 3 kandidater som skickat in sin Confirmation of Acceptance till MBA programmet! Tjohoo....en bra bit kvar att ta mig till malet men alltid gott nar allt slit ger lite lon for modan!

Som beloning ska jag ga lite tidigare och mota upp med de tva underbara norskorna som ar har pa besok. De har shoppat loss sa det ska bli kul att se vad de har i sina pasar!

Sen ar det middag med tre andra tjejer och showen La Clique! Har en liten foraning om att det kommer bli TUNGT i morgon ;-)

Inga kommentarer: