onsdag 3 juni 2009

Harligt traningspass men ack vad ont i rumpan jag har idag!

Smet fran jobbet (eller egentligen inte for jag har inte sa mycket att gora just nu, klarar av det jag ska pa normala tider men helst ska man ju sitta lange och se valdigt busy ut!) vid 17.40 for att hinna till Armyn kl 18. Det var kalasfint vader sa jag misstankte att det skulle bli jobbigt. Hade dock ingen huvudvark som jag haft de senaste dagarna. Valde roda gruppen (mellangruppen) och ivag vi sprang. Benen kandes latta och det gjorde de under hela passet. Det var jobbigt och mycket utfall och jagarsits sa att det brande rejalt men jag njot hela tiden! Kande mig helt upprymd nar jag cyklade hem. Det var dock lite segt.

In pa Sainsburys for att handla lite mat men de hade ju inte halften av det jag ville ha sa det blev till att imporivsera. Nikki vantade utanfor lagenheten nar jag kom. Hon har haft nagra tuffa dagar sa vi oppnade skumpaflaskan och tog ett glas medan jag skred till verket med maten. Tycker det ar riktigt kul att laga nu (hmm...efter tva dagar, men jag kanner mig grymt motiverad!). Gjorde en liknande sallad som igar och sa gjorde jag pannbiffar av notfars. Skulle varit kycklingfars men det hade de inte. Blandade i vitlok, scharlottenlok, mozarella och rodpesto. De blev supergoda. Jag fraste lite svamp dartil. Gjorde sedan en kall sas pa lite kesella blandat med rodpesto. Givetvis hade jag ju lamnat biffarna for lange pa spisen sa de blev lite torra.

Annu en harlig dag tycker jag :-) Fast rumpan haller inte riktigt med idag, eller jo det gor den men den gnallde rejalt nar jag sprang till jobbet!

Inga kommentarer: