onsdag 24 juni 2009

Jag har hemlangtan!

  • Jag saknar svensk natur
  • Jag saknar svensk sommar
  • Jag saknar mina vanner
  • Jag saknar svenska butiker
  • Jag saknar svensk mat
  • Jag saknar mitt gamla "vardagsliv"
  • Jag saknar min bil
  • Jag saknar en mening...just nu kanns det som om att jag sitter av tid utan nagot mal.
Det positiva ar att mitt humor sakert kommer att svanga tillbaka lika kvikt som jag fick hemlangtan!

Vad har jag lart mig av detta?
  • Jag ska INTE lasa svenska tidningar
  • Jag ska INTE lasa svenska bloggar
  • Jag ska INTE tanka pa vad vannerna gor dar hemma
  • Jag ska INTE trostshoppa
  • Jag ska INTE trost ata

Ska snart skicka ett mail till bossen om att jag skulle vilja jobba fran Sverige (EF's kontor) en vecka i Juli. Far se om hon gar med pa det. Sakert inte, men jag skulle sa garna vilja komma hem lite. Kunna umgas med tjejerna pa kvallen etc. Och sa har jag blivit erbjuden en biljett till Madonnas konsert i Oslo den 30 July, och den MASTE jag ju bara ga pa. Wish me luck!

Lite svart att skarpa sig nar jag har nothing to do pa jobbet! Det ar sa segt att bara sitta av dagen. Behover ifs skriva en review om mig sjalv, ska ha genomgang med chefen. Kanns dock lite dumt att sitta har och skriva ihop det sa jag ska nog ga lite tidigare :-)

Inga kommentarer: